Customer Service Medewerker – Noord-Brabant

De organisatie

Onze opdrachtgever is een sterk groeiend én internationaal opererend bedrijf dat al jarenlang behoort tot de top van logistiek dienstverleners in Europa.

Werkzaamheden

In de rol van Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van contacten met opdrachtgevers omtrent de aanname en de uitvoering van transportopdrachten, zowel transport als warehousing. Daarnaast beheer je je eigen klantenaccount, waarvoor je het eerste aanspreekpunt bent. Voor deze klanten neem je de orders aan, verwerk je de ritinformatie en monitor je de performance. 

Je bent onder meer verantwoordelijk voor:

  • Het contact, beheer en de vertegenwoordiging van het klantenbestand en voor de correcte uitvoering van de ontvangen opdrachten (Customer Service);
  • Een optimaal contact met klanten, alsmede voor een correcte aansturing van de operatie/planning;
  • Het aannemen van contractueel vastgelegde vaste orders van opdrachtgevers en het correct invoeren, verwerken en controleren van deze orders volgens de geldende procedures;
  • De juiste aanlevering van de gegevens ter facturatie (incl. extra kosten, etc.);
  • Het signaleren van opvallende zaken of problemen bij de klant en dit rapporteren aan de afdeling Sales;
  • Het coördineren van de afhandeling van uitgevoerde opdrachten (relatiemanagement);
  • Het tijdig signaleren van afwijkingen en het doorgeven van deze afwijkingen aan opdrachtgever;
  • Het behandelen van klachten, waarbij tevens oplossing en voorstellen ter verbetering worden gedaan aan de Operationeel Manager;
  • Het naleven van het kwaliteits-, veiligheids-, gezondheids-, en milieubeleid binnen het verantwoordelijkheidsgebied;
  • Een online assessment maakt onderdeel uit van het sollicitatieproces.

Vereisten

Wij zijn op zoek naar een ondernemende en commercieel ingestelde kandidaat die een belangrijke bijdrage kan leveren aan de groeiambities van de organisatie. De Customer Service Medewerker die wij zoeken beschikt daarom over:

  • MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding richting Transport & Logistiek;
  • Goede communicatieve vaardigheden. Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré;
  • Ervaring met de meest gangbare hard- en software zoals Microsoft Office (Word, Excel, Outlook e.d.);
  • Een continue focus op het verbeteren van de dienstverlening.

Jij krijgt

Onze opdrachtgever biedt je een stabiele baan, waarbij op zoek gegaan wordt naar de optimale balans tussen werk en privé. Zij zorgen voor goede werkomstandigheden en voldoende persoonlijke doorgroeimogelijkheden. Daarnaast bieden zij:

  • Een marktconform salaris en interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibiliteit, een goede pensioenregeling via Pensioenfonds Vervoer, een persoonlijk keuze budget (PKB), een aantrekkelijk fietsplan, fruit op je werkplek en interessante kortingen op verschillende verzekeringen;
  • Een actieve personeelsvereniging (PV) die het hele jaar door leuke activiteiten organiseert;
  • Alle ruimte voor eigen ideeën en initiatieven en voldoende trainings- en opleidingsmogelijkheden in het kader van jouw professionele ontwikkeling;
  • Een fijne werksfeer binnen een sterk groeiende organisatie met een open en informele organisatiecultuur.

Interesse in deze vacature? Stuur je CV en motivatie naar info@vdfrecruitment.nl.